İmza Günü

-"aaa, sahlanankoc bey.. bayılıyoruz size.. hele şu son kitabınız Kargasal Serzenişler kırdı geçirdi bizi.."

-"öhüm..! aman efendim.. teveccühünüz.. ne yazayım..?"

-"mustafaya sevgilerimle.."

-"mmmustafayaaa seeevgileeriiimle.. hışrıştırıt (imza sesi)"

-"evet sıradaki.. aa basın gelmiş..!! buyrun buyrun.."

-"merhabalar sahlanankoc bey.. bir kaç soru soracaktık müsaitseniz?"

-"buyrun buyrun ne demek.. dinliyorum.."

-"son kitabınızın yüzyirmiüçüncü baskısı şimdiden tükendi.. bu başarınızı kutluyoruz.. bundan önceki kitabınız Kargayı Bekleyiş de amerika da tüm zamanların en iyi satış rakamlarını yakalamıştı.. nobel edebiyat ödülünden bahsetmiyorum bile.. sorum şu; bu başarıyı size kazandıran konular ve muazzam işlediğiniz karakterler için nereden besleniyorsunuz.? ilham kaynağınız nedir..?"

-"efendim.. öncelikle teveccühünüz için teşekkür ederim.. iltifat kabul ediyorum sözlerinizi.. biliyorsunuz benden önce hiç kimse 4 kez nobel edebiyat ödülünü arka arkaya almadı.. bunun sebebi karakterlerimin gerçek hayattan seçilmesidir.. insanlara yakın geliyor ve onun için seviyorlar, benimsiyorlar.. örneğin ikinci kitabım Karganın Kadını'nda işlenen olaylar tamamıyla polenezköyde geçen gerçek bir aşk hikayesinden aldığım ilhamın ürünüdür.. efendim samimi olursanız, evrensel olup insana dair öyküler anlatırsanız halk sizi sever.. bakın.. bakın şu dışarıdaki kalabalığa.. dışarıda şakır şakır yağan yağmura aldırmadan binlerce kişi kitabımı imzalatmak için bekliyor.. lütfen onları daha fazla bekletmeyelim.. hoş sohbetiniz için teşekkür ederim.. sıradaki lütfenn..!"